snart får vi fara iväg ;D

hinner med ett litet inlägg innan vi sticker iväg :) har varit på grönis och hälsat på, sen for jag iväg på ahlsell en sväng innan jag for hem, så de är väl de jag hunnit med idag ! nu väntar jag bara att klockan ska bli 4 så vi kan åka. eller ja, kring 4 tiden. beror ju på hur länge dom ska sega på besiktningen ;p sen trycker vi en korv på ok innan vi drar. tänkte äta fin middag i töre men en korv behövs så vi klarar oss, är sviin hungrig ! 
 
eftersom att jag vill ha kontroll över bilen och är lite åkrädd av mig så är de nog jag som styr mot luleå, magnus klagar nog inte för han är inte så taggad att köra ;p känns skönt att få köra själv, även fast de kan vara skönt att sitta bredvid också, men bara när de är ljust, när de är mörkt vill jag köra :) 
 
ja är väl inte så mycket mer att säga, ska läsa lite bloggar och bara fördriva tiden tills vi ska fara ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0