tisdag 27 november

morning ! gårdagen bestod av lite spring på stan, for på jysk, dollar, åhlins och sen vidare till therese och eliaz och hälsade på. min "lilla" älsklings unge ! tur att han gillar att kramas, hade kunnat krama ihjäl han. satt där 2 timmar innan jag for vidare, först på tygaffären och sen hem. har hängt upp gardiner i tvrummet och sen kom magnus hem, då for vi direkt och handlade och sen åt vi :) vid 6 tiden kom hans bror med nya datorn, vi har beställt en ny, lite mer modern och avancerad än förra från 1800 talet ;b inte för att jag är så brydd i sånt där men vi behövde en ny, den tjorvar och jag vet inte hur många gånger daniel fått laga den åt oss. tur att han kan sånt, annars hade de blitt dyrt. 
 
idag ska jag rensa i lådor, vi vände upp och ner på hela lägenheten igår när vi sökte en windows skiva till datorn. jag har lite väl mycket saker i lådorna i hallen, lite för tungt så dom har rasat men jag har inte orkat rensa, så igår slängde magnus allt på golvet för att söka skivan och då fick jag fingrarna ur röven och rensade lite. har dock 2 lådor kvar. så de ska jag sysselsätta mig med ! nu ska jag först och främst ringa några samtal och sen plugga. blööööh vad trist. jaja vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0