torsdagens planer :)

ska väl kanske skriva ett meninglöst inlägg också om vad jag gör, som är så otroligt intressant att veta varje gång. eller huuur ? jaja nåväl så har jag vaknat för en timme sen, ska nu klockan 9 och hjälpa maria att taptsera en fondvägg och sen klockan 12 så kommer ett gäng hit och ska hämta vitinskåpet som jag har haft på gellivare.cc svin länge, men ingen jävel nappade. så fick jag napp från jobbet igår ;p så de är ju kanon ! skönt att bli av med de. jävligt tomt komme de att bli och satt och funderade igår vad vi ska ha där. jaja de återstår att se, en snygg byrå tror jag att de blir ;b jaja skönt att bli av med bauta skåpet iallafall. 
 
senare far vi väl och fikar hos therese och marcus, han har fyllt år igår så vi far nog dit :) 
ska även försöka hinna baka lite idag ;b återstår att se om de hinns. nu ska jag kila. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0