tragiskt ..

jag blir så förbannad när jag hör om barn som lever i en familj, vasr de förekommer alldeles för mycket alkohol. hur kan man som förälder och vuxen människa supa som ett svin när barnen är hemma osv. kan inte fatta hur man är funtad i skallen då ! jag hatar alkohol när de gäller barn, jag tycker inte att man ska dricka alls när barnen är hemma eller i närheten alls. när barnen blir äldre kanske man kan ta ett glas vin eller nått sånt till maten, men när man börjar ha fester och super hemma så har de fan gått för långt. jag tänker iallafall ha en alkoholfri uppväxt till mitt barn, och magnus är nog med på noterna. för ingen av oss tycker om att supa speciellt mycket. jag tänker inte  komma hem i fyllan eller supa inför mitt barn, aldrig. jag vill inte att den ska få den uppväxten. jag blir så förbannad !
när barn inte ens är trygga i sitt egna hem, då är de illa. önskar man kunde rädda alla världens barn.
 
tänk bara på julafton, när föräldrarna super som svin även fast de är barnens dag då. dom super och slåss och ungen får vara där emellan. nä fyfan för såna männsikor. 


Kommentarer
niklas s

Du kommer bli en as bra morsa evve!

2012-11-13 @ 17:53:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0