underbara stress

ja vars ska man börja ? händelserik måndag. började med att jag klev upp klockan 5, inte speciellt pigg efter en dålig natt men de gick ändå. käkade lite frulle, slängde på ett fejs och drog på ica. började jobba redan kvart i 7 fast jag egentligen börjar 7. hade 3 timmar på mig att fixa ihop kartonger med varor till 4 olika skolor. de var ingen lek, hann just färdigt med lite hjälp på slutet. har sprungit genom hela butiken, lyft tunga kartonger och påsar och stressat som en galning. känns inge kul att behöva stressa och hålla på med tunga grejjer när jag är gravid. man har ju läst att stress påverkar fostret. min puls går upp, och även barnets. nä, de är sista gången jag ställer upp på hemkunskap på ica, hädanefter ska jag sitta i kassan. tror ni inte jag fick foglossning efter allt springande också ? nä jag blev något bitter. blev ju till o med övertid. klockan var närmare 20 över innan jag fick åka hemåt. 
 
åkte iallafall hem och böt kläder innan jag for och lunchade med therese och eliaz. vi knallade på stan en snabbis och jag fick med mig några strumpbyxor hem ! har hittat så himla sköna. så var tvungen att köpa 2 andra färger också ;b sen drog jag hem till mamma och drack kaffe med micke som var hemma. har suttit där ett bra tag och nu är jag hemma. tänkte koppla av en stund, skriva matlista och bara ta de lugnt innan jag måste iväg och handla. 
 
så de är min dag ! nu ska jag ligga och ha ont en stund. love life. hejdå 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0