uppdatering

legat på latsidan när de gäller bloggen, men så kan de vara ibland :) orken går upp och ner med de här bloggen, så lite torka får ni räkna med när jag inte haft tid eller lust att skriva nått ;b men nu tänkte jag slänga in några rader iallafall. igår var jag med lillebror på stan en sväng, han köpte nån leksak och jag kollade lite baby grejjer på expo. men vi åker väl till luleå om en månad ungefär så tänkte spara mig till dess och köpa saker där istället ;p 
på eftermiddan for jag till pappa och käkade, fisk och potti. så jävla gott ! och efter de åkte jag till maria och hämtade lite saker som jag fick ärva. en åkpåse, leksak och sängkläder till spjälsängen. och på tal om sängen så har världens bästa mamma målat färdigt den nu. den var träfärgad innan så köpte vitt och vipps blev den mycket snyggare. så den ska vi montera ihelgen. vilket lär bli imorgon för idag jobbar jag 17-21 :) 
 
imorgon kommer susanna hit också, ska bli så kul att umgås med min fina vän. funderar om vi ska upp på dundret och kolla krogen, fast nyktert såklart. vi får väl se hur de blir med de ! dom har ju lovat så pissigt väder imorgon. tyckte att de räcker gott och väl med den snö som redan vräkt ner. men så äre :) 
 
har färgat håret nu som morgonsyssla, så nu ska jag fixa barret lite och sen slänga på ett fejs innan jag kör pappa till byn ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0