vattnas i munnen !

de är jobbigt att vara gavid när man blir PANIK sugen på saker bara sådär mitt i allt. nu satt jag och kollade lampor på ikeas hemsida och vet ni vad jag blev sugen på ? SMÖRGÅSTÅRTA ! mamma, de här inlägget är tillägnat åt dig. jag fyller ju år snart, och jag vet att du varje år gör en åt mig. men jag vill ha den fetaste iår. som jag kan äta på i flera veckor. fyfan vad smarrigt. och massa jävla geggamojja och sånt ska de vara på ;b ni som inte har smakat min mammas smörgåstårta har missat en massa. den är to die for ! 
 
nu ska jag dregla och tänka på smörgåstårta. får ju vänta ända till 1 december innan jag få. då hinner jag bli sugen på nått annat säkert .. men julbord och smörgåstårta blir man nog aldrig less på, inte jag iallafall. fy vad gott ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0