....

inatt vaknade jag klockan 3 och gick på toa, jag trodde att de var morgon så jag började kolla facebook och instagram på telefonen som jag alltid gör innan jag orkar kliva upp. sen kollade jag på klockan och insåg att de var mitt i natten. somnade om ganska fort, tur att jag inte hann bli så pigg ;b haha ! snacka om att vara i nattmössan.
 
klev upp klockan 8. har fixat och städat lite här och nu tog jag en paus. funderar vad jag ska hitta på ! 
avrundar iaf nu och gör något annat istället. hejrå


Kommentarer
cassandra

trodde de bara var jag som spanade fejjan och instagram fort man slår upp ögonen, skönt att man inte är ensam ;) haha

2012-10-14 @ 14:56:55
URL: http://ccaassandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0