1 oktober :)

imorse klev jag upp klockan 7 för att ringa och avboka tandläkartiden, dom sa att jag slapp komma om tanden kändes bra. och de gör den så jag sket i de ;p kunde dock inte somna om så jag satte mig vid datorn och kikade lite, sen drog jag till cecilia och satt där i 4 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord ;b bästa du !
 
drog sen hem och nu sitter jag här, magnus storebror fyller år idag så vi ska dit klockan 6. magnus for iväg till pär så jag väntar att han ska komma hem så vi kan fara på dollar innan och kanske en snabbis in på coop och köpa triss eller nått åt daniel :)
 
nu ska jag kila. puss ♥
 
 


Kommentarer
cecilia

åååh <3 de var kuligt!

2012-10-01 @ 17:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0