15 saker du kanske inte visste om mig ?

1. jag snusade i 7 år. nu har jag varit utan i 3 månader, lite mer.
2. jag är extremt kär i min magnus. 
3. jag hade kunnat göra precis vad som helst för min familj
4. förut litade jag alldeles för lätt på personer. nu väljer jag noga vem jag berättar vad åt.
5. jag har gått livets hårda skola. fått växa upp och mogna mycket fortare än mina vänner.
6. hata är ett starkt ord. jag hatar nog bara 1 person. men finns många jag ogillar.
7. jag vill ha 2 barn
8. jag har varit nära att ta livet av mig, många gånger.
9. jag saknar min morbror så oändligt mycket
10. jag är ett mercedes freak. älskar dessa bilar !
11. jag har 15 tatueringar och jag älskar dom
12. jag har hål i läppen,tungan och naveln + öronen
13. jag tog min första fylla när jag var 12 år, på nyårsafton
14. mina vänner betyder allt. även fast dom är få så är de dom bästa
15. jag brukar drabbas panikångest. nu är de längesen och de går längre och längre mellan gångerna. börja gråta för ingenting, få hjärtklappningar och allmänt bli deprimerad. jag började känna av panikångesten när jag var i 12 års ålder och har haft de sen dess. men ju mer åren går desto bättre blir de. och jag är gladare än någonsin :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0