23 oktober :)

tisdag idag. hade lika gärna kunnat hoppa över den här dagen om jag ska vara ärlig, vill ju ha onsdag nu !! ikväll ska jag gå och sova tidigt så att de blir fortare imorgon. hehe ;b
 
igår gjorde jag inte destomer förutom städade, lagade mat och sen for vi på ica och storhandlade :) åkte sen hem och kollade pengarna på bordet. efter de kikade jag en dokumentär på 4an. "sköldpaddspojken" ,en jätte söt liten kille hade ett födelsemärke över hela ryggen, som liknade en sköld. han blev retad och hans familj hade inte råd med operation. men som tur är finns de fina människor som hjälper andra. så dom fick ihop samlat nog med pengar så att han fick operera bort den. över 5 kilo vägde hela klumpen. stackare !
 
 
nu avrundar jag ! hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0