baby blogg

jag har tänkt på en grej, de är ju oftast så att vad man än skriver om så är de någon som klagar. skriver man om sin kille klagar någon, skriver man om sina barn klagar någon. de spelar som ingen roll egentligen. för den här bloggen kommer ju iprincip bara handla om hjärtat i magen. dom gånger jag skriver kommer jag skriva om h*n ! jag är ingen som vill satsa på "sveriges största blogg" och skriva om varierande saker. jag vill skriva om mitt liv, och just nu är mitt liv livet i magen :) jag förstår alla mammor som skriver och lägger ut bilder på sina barn. jag gör de redan, skriver hela tiden om hur de är och ultraljudslängtan osv osv .. hur ska de bli när skruttis kommer ut ? haha. kommer bomba bloggen med babybilder och texter om just bebban ;b men take it or leave it :) nu har jag ju varnat er ;) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0