efterlängtade veckan !!

veckan som jag längtat efter är äntligen här. på onsdag är de ultraljud och jag är också då halvvägs i graviditeten. går in i vecka 20 då ! åh ska bli såå spännande att få se den lilla ♥ allt känns så mycket mer verkligt nu. när jag börjat känna rörelserna tydligare, och efter ultraljudet lär man fatta de bättre :) myspys
 
igår fick jag åka till skröven med ett sommardäck till mercan. magnus har nämligen lånat min bil under helgen när han varit och jagat, han fick punka och jag hade inget reserv hjul. lyckat ! så fick brassa dit med ett sommardäck. måste fara och laga vinterdäcket så jag får smälla på den igen. kom hem vid 4, lagade mat och sen vilade jag innan vi for och hälsade på hos daniel och emma. 
 
nu ska jag gå. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0