fredagsmyyys

svar till cecilia ; jo de är pär som fått. värsta sötungen ! 
 
idag är de fredag, fredagsmys ! nä men jag håller på att städa läggan så den är fin helgen, sen ikväll tänkte jag mysa massor med mannen i mitt liv framför någon film ! är faktiskt ganska längesen vi såg någon film tillsammans, vi brukar alltid mysa på kvällarna, men de är så trist när han måste sova någorlunda tidigt för att de är jobb dagen efter. så idag har jag bestämt att vi inte ska vara pensionärer och vara vaken lite längre :) 
 
inatt drömde jag att jag fick en son. han var underbar, så himla fin ! så vi får väl se om de blir en pojke eller flicka. å nyfiken äter upp mig !  jag är extremt nyfiken när de gäller allt, om någon skriver på facebook om någon så kan jag nästan dö av nyfikenhet om jag inte får veta vem de är. eller ja, om de är någon jag inte känner så bra då bryr jag mig inte. men om de är kanske någon här i stan som man känner eller nått. 
 
nu ska jag kolla gårdagens fråga olle och sen fortsätta städa. puss !
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0