friiday !

what to do ? känner mig grymt uttråkad. har bråkat lite med matteboken men (känslig som jag är) började jag nästan böla för att jag inte fattar ett jävla skit av de. hur kan man vara så trög som jag är ? på riktigt så är jag extremt trög när de gäller matte, kan inte finnas så många som är lika trög som mig. helt ärligt ! nä de är inte min grej men jag försöker iallafall, och jag ska klara de. nog snackat om matte för jag tänker inte låta en jävla bok förstöra min fredag, big no no !
 
har kört pappa till byn och nu gör jag ingeting. magnus byter däck på 240in och sen ska jag till mamma och pallra upp bilen och kolla vafan de är för plåt jävel som ligger och tar i om jag kör i gupp, de har inte gjort de förut så nått skumt är de där under. sen måste jag beställa nya packningar till oljelocket. jobbigt liv va ? 
 
nä ska fortsätta dona på här. tänkte tvätta kuddfodralen från soffan. undra hur mycket skit de samlas i en soffa ? jag menar, vi har haft våran ett bra tag och jag har inte tvättat den en enda gång. usch nä jag vill inte veta vad som finns här var jag ligger nu ;b så de tar jag och gör, slänger in dom i maskin. hejdå så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0