galaxy s2 !

imorse dog min fina svarta s2a. världens bästa telefon, på riktigt ! skärmen sprack och snabbt var jag på ericsson och plockade ut en ny, likadan såklart fast vit :) de drog i snåltarmen men utan telefon blir jag galen. de går bara inte. så nu har jag en ny ! synd att jag hade alla bilder på telefonminnet, och inget minneskort. för telefonen går inte att starta, eller jo, men man ser inget för skärmen är sprucken. så de var dom bilderna de. vissa har jag ju fört över till datorn som tur är. men många bilder är kvar. hädanefter ska jag tömma oftare, och kanske inhandla ett minneskort ifall att liksom ;b
 
nog om de. nu ska jag fortsätta tugga vindruvor och ligga och känna när skrutten pysslar med nått där i magen ♥


Kommentarer
Anne

borde de inte fundera att komma åt bilderna om du pluggar i luren mot datorn? jag gjorde så när min skärm sprack och jag kunde rädda de mesta :)

2012-10-28 @ 07:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0