ganska besviken ...

jag hade verkligen sett framemot ultraljudet, och visst, de var jätte kul och mysigt att få se hjärtat röra på sig där i magen. men för de första ... så fick jag vänta nästan en halvtimme innan jag fick komma in, sen kommer man in till en inte allt för trevlig gubbe. han var jävligt speciell och inte speciellt trevlig heller för den delen. la mig där och sen började vi kolla. de enda han sa under undersökningen var "huvudet är ungefär lika stor som magen" sen mumlade han för sig själv en massa siffror. (han mätte huvudet osv) men han kunde liksom inte förklara vad han sysslade med. tillexempel "ja nu mäter jag huvudet, nu mäter jag magen osv" han sa ingenting. sa innan också att jag ville ha bilder för att dom ska kunna få så bra bilder som möjligt. såg flera gånger när barnet rullade runt och sträckte lite på sig, där vars man hade kunnat få fina tydliga bilder. i slutet låg den som en boll och man ser inte ens att de är ett barn. då säger han "ja bättre bild än såhär får vi inte". jag frågade hur många bilder man får, om man bara får en och han sa ja. så en svin dålig bild vars man inte ser att de är ett barn, ser nästan bara ut som en klump. 
 
är riktigt besviken faktiskt. på fredag ska jag till barnmorskan och jag ska säga hur jävla dåligt de är. alla ska väl ha lika rätt att få lika många bilder om man vill ? jag vet flera som har fått 5,4,3 bilder. varför fick jag bara 1 även fast jag frågade ? dåligt bemötande faktiskt. men de var ändå en upplevelse. vi hade ju önskat göra en könsbestämning men han kunde inte se de heller (vilket han säkert kunde) men barnmorskan sa att vissa inte vill säga. så han var väl en av dom. och typiskt mig att få honom då .. ja nu vet ni, de var iallafall mysigt ♥ kunde inte sluta le ..
 
 


Kommentarer
Anonym

Du kan ju gå och göra ultraljud hos en privat så får du säkert veta allt du vill och få mer bilder å veta kön :) Vet att nordkalotten gör ultraljud :)

2012-11-04 @ 21:24:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0