gravid snack

den här veckan har jag redan varit gravid i 18 veckor. fattar inte vars tiden försvann, bara 2 veckor så har jag gått halva tiden redan. och magen bara växer och växer. glömmer ibland bort att jag är gravid och börjar böla när jag inte får igen vissa byxor för att jag tror att jag gått upp så jävla mycket i vikt, men sen kommer jag ju på att juste fan, de är ju en bulle i ugnen :) haha ! har märkt att mitt humör också är helt fucked up. eller de har de varit ett bra tag. de kan vända på 2 sekunder, jag skämtar inte. kan blir svin sur för ingenting, men jag och magnus brukar sitta och skratta åt de. haha ;p vad knäpp man är ! 
 
agneta skickade också ett par tossor på bild åt mig som hon köpt åt älskade barnet. fyfan vad söta dom var :) ska slänga upp en bild i nästa inlägg. nu ska jag hoppa i duschen. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0