jobbelijobb

kom just hem efter en promenad till konsum och tillbaka. var tvungen att inhandla lite mjölk och sånt där nödvändigt  . tänkte först ta bilen och åka på dollar också, men tänkte att de kan vara skönt med en liiten promenad iallafall och de var de ! så jag skippade dollar, de får bli imorgon. för klockan 16 ska jag stå redo bakom kassan. ska jobba till 9 ikväll. kul med lite jobb, fast idag hade de varit skönt att stanna hemma, känner mig helt slut även fast jag inte gjort något. har haft ont i magen ganska länge nu och världens huvudvärk. hoppas de går över :) och att kvällen går fort. men de brukar de göra. så när magnus kommer hem slänger jag i mig maten och sen brassar jag iväg :b
 
nu ska jag fortsätta kolla tv i brist på annat,kanske försöker vila en timme eller nått ;b puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0