mat mat mat !

varför kan inte jag vara svin duktig på att laga mat och dessutom tycka de är kul ? för helt ärligt hatar jag att laga mat, och sen är jag inte sådär jätte duktig heller. för just nu, eller dom senaste veckorna så är jag så jävla sugen på massa god mat. inte typ korv och makkisar eller köttbullar och mos, utan nått riktigt jävla gott ! pottigratäng och nå smarrigt till de, ja de är galet vad de vattnas i munnen. kyckling och ris blir de idag, inge "smarrigt" men de går väl. ska göra en god jävla sallad till iallafall.
 
är verkligen glad att än sålänge inte vara speciellt sugen på godis och socker över huvudtaget. för mig är de clementiner som gäller och de är ju inte onyttigt, så de känns skönt. vill ju inte precis gå upp 30-40 kilo som vissa gör. man var ju inte speciellt smal innan heller så hur skulle de se ut med 30-40 kilo till ? hade ju rullat fram. har gått upp iallafall 3 kg hittills. vet inte om de är mycket, lagom eller lite men de känns faktiskt skönt att inte ha gått upp så mycket. finns säkert dom som gått upp 10 kilo vid halva tiden ;p 
 
nog snackat om mat och vikt. nu ska jag bara vänta att jag får äta. huuungrig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0