min åsikt !!

http://www.nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=7209167
 
måste ju bara få ge min åsikt här. eller om man jag skriver nått kanske jag är rasist, för direkt man öppnar munnen om något man tycker är fel när de gäller invandringen, då är man rasist. tragiskt. jag är inte rasist och jag tänker skriva min åsikt på min blogg. högst upp till höger finns ett kryss, klicka där om ni inte vill läsa  !
 
för de första. vad tror dom ? att vi kan erbjuda värsta jävla lyxvillorna ? de är bostadsbrist i gällivare, och dom har ju åtminstone tak över huvudet ! kan inte tänka mig att de var bättre vars dom kommer ifrån. men åk hem då om de inte duger. jag förstår inte hur otacksam man kan vara ! ni får hjälp av oss, era kylskåp är fyllda med mat, ni har tak över huvudet och ett varmt boende. ni bor ju inte ute på gatan och svälter precis. nä fyfan för otacksamma jävlar.
vi hjälper ju er så gott vi kan ! var glad för de .. ni får allt serverat på silverfat. varför klaga ? 
 
hejdå för mig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0