mvc :)

idag har jag klivit upp vid halv 9 tiden, smällde i mig nån frukt och sen kom micke och hämtade mig så for vi med mitt däck till däckia. har haft inne den på lagning men dom har slarvat så de var punka igen. åh orkar inte hålla på med sånt där ! dom kan väl fan göra de ordentligt från början. 400 spänn betalar jag inte för att dom inte kan göra sina jobb bra. sjukt irriterad har jag varit ! efter de körde micke mig till maria och sen körde maria mig till mvc ;b
 
hos barnmorskan satt vi och pratade om allmänt om hur jag mådde osv. vi tog blodsocker och blodtryck, sen fick jag lyssna på bejbisens hjärtslag. och jag blev jätte chockad ! trodde inte att man skulle få höra så bra och tydligt. så när hon kom på rätt ställe och man hörde hjärtat slå så rann de en liten tår i mitt öga. 144 slag i minuten, galet snabbt slog de ! de var riktigt häftigt att höra :) sen fick jag lite tips om hur jag skulle "ta hand om" min foglossning. lite hur man ska sitta, stå och ligga för att de inte ska göra lika ont. hon sa att de är ganska ovanligt att man får såhär tidigt. men jag föddes ju med nitlotten i röven så jag är inte förvånad att de drabbar mig. får bara hoppas att de inte blir så mycket värre. vissa måste sitta i rullstol sista tiden för att dom har så ont. no way ! ingen rullstol här. 
 
nu är jag hemma och tänkte ligga och vila en stund. den här smärtan tar död på mig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0