onsdag :)

onsdag och jag slipper vara ensam hemma och ha tråkigt, precis som igår. min stackars kille är nämligen jätte sjuk så han är hemma och kurerar sig :) vi har inte gjort destomer igår, var förbi pappa en sväng sen hem och slöade i soffan heeela kvällen lång. kollade hollywood fruar och kan fasiken inte fatta hur man orkar leva med sig själv om man är som gunilla persson, vilken häxa ! nåväl. de är ganska underhållande att titta på de. 
 
från de ena till de andra så är jag i vecka 18 nu. och om exakt 2 veckor är de ultaljud. weei :) längtar som tusan!
kommer bli helt galet spännande att se vad sparven gör där inne. känns ganska overkligt ännu, men när man fått se så kanske man fattar de lite bättre ;b
 
nä nu ska jag plugga lite. hatar de ordet, men de måste göras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0