peppar,peppar ;D

idag har jag inte känt av foglossningen alls. (om de är de). i 2 dagar har jag haft jätte ont i höften men idag slapp jag känna mig som 80 år. känns som att hela höften hoppar ur led och de är så himla obehagligt, gör ont och man vet inte hur man ska varken sitta eller ligga. ska boka tid hos barnmorskan efter ultraljudet så får vi se om jag haft mycket besvär, kanske får ett sånt där fogbälte isåfall. vi får väl se ;b
 
har extrem huvudvärk iallafall, har försökt dricka någorlunda mycket vatten men de verkar inte hjälpa. och alvedon tar jag inte i onödan, då ska jag vara i dödsläge ;b hehe nä men de känns som att jag inte vill utsätta bebban för allt för mycket, även fast alvedon ska vara ofarligt. 
 
nåväl. nu ska vi fara och hälsa på magnus bror. see you !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0