roadtrip !

hallå ! nu har jag vaknat. är fortfarande trött men jag vill inte sova bort hela dagen. solen skiner ju ! :)
igår brassade vi till piteå liiiiiiiiite senare än väntat, först vid halv 5 var vi iväg, tog ungefär 3,5 timmar dit. var lite utanför piteå vi hämtade bilen. mitt ute i ingenstans men den finaste stugbyn jag sett någonsin. dom som bor där måste vara miljonärer, jag skämtar inte fyfan vad fint ! dog lite när jag klev in i gubbens hus. to die for ! och som den snälla pensionär han var så bjöd han på kaffe, även fast vi hade brådis. men man kan ju inte vara ohygglig och tacka nej. så vi försökte ändå skynda på besöket lite ;b vid halv 9 for vi iväg och då var nästa stopp luleå för att hämta en barnvagn. den var jätte fin och affären gick snabbt, så ungefär halv 11 hade vi tankat färdigt och begav oss hemåt. efter 1 var jag hemma och jag somnade direkt. de var riktigt tungt att köra hem själv i mörkret, men de gick :) 
 
nu ska jag plugga lite matte. kill me ! sen fara en sväng :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0