saker jag inte pallar av ..

kom och tänka på en sak jag kan blogga om. känns som att de varit lite dött och tråkigt här ett tag, men nu kom jag på att jag tänkte skriva ett inlägg om killar. saker jag bara inte klarar av när de gäller killar. 
 
1. Fula skor. Jag kan bara inte vara med någon som har fula skor. Berättade åt magnus om en kille jag var ihop med när jag var typ 10-11 ? han hade så förbannat fula skor, så jag dumpade honom. kan ju tilläga att magnus tyckte jag var störd ;p haha. nä men kalla mig vad ni vill, men fula skor, de klarar jag fan inte av. 
 
2. Svettlurkar och killar med långt flottigt hår. Fel att använda en deo ? killar som luktar svett hela tiden är fan de vidrigaste. Sen kanske man har nått fel med svettkörtlarna ? eller vad vet jag, men jag hade aldrig kunnat vara med någon som stinker svett hela tiden. får panik av lukten ! ;p och de där håret. snälla, jag dör vad äckligt. 
 
3. Fula kläder. Alla har ju sin egen stil, och alla tycker ju olika. men de skulle aldrig falla mig in att vara med någon som har fula kläder. Svårt att förklara vad jag tycker är fult, men ja ni kan ju tänka er.
 
4. Fula tänder. alltså svin gul/bruna gaddar som ser ut som skit, och dålig andedräkt. 
 
där har ni :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0