skit väder

igår var vi till ida och pär och hälsade på när dom kommit hem från bb. och lilly var så fruktansvärt fin ! åh hur kan man vara så liten. så himla söt ! och hur tror ni min längtan är nu ? galet stor kan jag säga ! satt där och surrade ett tag sen for vi vidare till daniel och emma och spelade spel. en helt okej fredag ! idag är de lördag, vädret suger så jag har ingen ångest att jag sovit till halv 10. brukar annars lyckas få de ! fick en inbjudan av maria att komma och fika där senare så innan dess tänkte jag nog fara på stan. känns som att jag vill slösa pengar även fast jag inte borde. men titta kan man alltid :) 
 
vi hörs sen. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0