sol och frost ! mys

onsdag morgon och solen skiner ! så himla mysigt med frost och sen att solen skiner på de hela, men att kylan kommer är ingen höjdare. man är så ovan att klä sig varmt och snart passar inte min varma jacka nåmer. är nog just att jag får igen den nu. måste fara och köpa mig en ny ! pressade på mina täckisar iallafall. här ska de inte frysas ! är bara typ 1 centimeter som skiljer att jag inte får igen dom. men jag har ju ändå jacka över så inte behövs dom stängas helt ;b på med mössan och en halsduk sen knalla till ulli och hälsa på !
måste dock låta telefonen ladda ett tag innan.
 
sen måste jag på konsum och hämta ut lillebrors födelsedagspresent. snorki fyller ju 10 år 10 november ;b  
så jag har beställt ett sånt där ds spel åt honom. bara för att han är så söt ! 
 
nu avrundar jag och ska läsa lite bloggar innan jag knallar iväg. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0