tidig morgon

goooodmorgon ! lördag morgon och jag har klivit upp klockan 6. händer aldrig om de inte vore för att jag ska på kvantum klockan 8 och jobba några timmar :) ställde egentligen klockan på halv 7 (inte så stor skillnad) men magnus alarm började ringa klockan 6 och då klev jag upp med honom. han har stuckit till byn och de känns faktiskt tråkigt att vara utan honom. men ska hitta på något så de blir söndag fortare ;p 
 
igår var vi hos daniel och emma, spelade lite biljard och sen ett sällskapsspel. de är absolut inte min typ av spel men faktiskt riktigt kul när man lär sig ! ni vet med monster och sånt som man typ ska döda ? hatar såna filmer och spel egentligen ;b men de gick bra och var roligt !
 
nu ska jag läsa bloggar, kolla facebook osv. ni vet som man alltid gör ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0