11 september

hallå ! idag har jag vaknat vid halv 9, sen åkte magnus till byn så jag hoppade i duschen, klädde på mig och sen blåste jag vidare till mamma. åkte sen och hämtade en spjälsäng för 75 spänn ! snacka vilket kap va ? mamma skulle vara snäll och måla om den. den var som ny, inga klistermärken eller nått. synd bara att de var fel färg, men mamma verkade måla mer än gärna så de var ju skönt :)
 
har börjat jobba klockan 5 så nu sitter jag här och väntar på att få fara hem. 1 timme kvar sen styr jag nog nosen mot skröven . känns så himla tråkigt att vara ensam hemma så då kan jag fara dit och umgås med mange :) därför ber jag redan nu om ursäkt ifall de blir sämre med uppdatering. vet ännu inte hur länge jag blir där. men vi hörs ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0