2 september

hellu :) igår bjöd jag mamma, micke och adrian på middag. lax, mos och en sallad ! riktigt jäkla gott var de. i fredags blev vi bjuden på samma mat av magnus bror, men dom gjorde av filé och jag slängde in fisken hel i ugnen :) de blev super bauta mumsigt ! på kvällen drog jag med sofie till premiären på olles, träffade massa fina där och alla kände på mini magen. känns så kul att man får så mycket positiva kommentarer. inte bara avundsjuka människor ;b var inte så länge så jag drog hem istället och var med magnus :)
 
har desutom hunnit tappa bort min bilnyckel men hittat den nyss :). kommer ihåg att jag använt bilen sist för 3 dagar sen, låst bilen men inte sett nyckeln efter de. sökt i flera timmar genom hela lägenheten tills jag blev less och ringde en sån där tjej som hittar borttappade saker ;b hon sa ;
"den ligger på golvet, och jag ser hall och kök så sök i dom två rummen så ska du se att den kommer fram till slut. den kan även ha studsat och råkat fara bakom något, eller fastna"
la mig på golvet i hallen och lyste under byrån men såg ingenting. sen drog jag fram den och mycket riktigt hade den råkat fastna mellan väggen och byrån, så där låg den :) jag som sökt som en galning alltså ! och minnet när man är gravid är inte de bästa kan jag lova. glömmer allt, precis allt. 
förresten så har ni numret här om ni behöver hitta nått 0939-1147040
 
idag är de den 2 september vilket innebär att imorgon börjar den dumma älgjakten, frysen fylls förhoppningsvis med massa gott kött men jag måste vara utan min fina kille så länge. hatar att sova ensam. men jag tror att jag ska flytta in till sofie nån natt iallafall ;b nä nu ska jag göra nå nytta här. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0