22 september

har vaknat redan klockan 7 och de kan ju bero på att vi däckade klockan 9 igår. hehe ;b ganska utvilad tjej ! min fina for till byn vid 6 tiden imorse så nu är jag home alone .. ska försöka få tiden att gå så klockan blir 12, har nämligen tvättstuga då och ska slänga i mina mattor, dom är så stora och jävliga så dom ryms nog inte ens i våran egna som vi har här hemma. tur de finns en tvättstuga då :) mamma ska också komma och snylta tvättis så hon får sina mattor tvättade. så de är väl vad jag ska göra, ska även till noulajärvi och sitta där med favvogänget från jobbet och kika om dom får nå fisk :) sen får jag se vad jag gör. inget inplanerat iallafall ;b
 
nu ska jag kika vidare sen slöa i soffan en stund. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0