aj !

sååå jävla irriterande. febern är tillbaka och de beror nog på att mina jävla visdomständer bråkar med mig. sovit som en jävla kratta inatt, ingen alvedon hemma och de är de enda jag får ta. kinden är svullen och jag har så jäävla ont. 
hoppas de går över fort ! bibbi ajaj :(
 
vaknat vid 4 första gången, somnade om efter ett bra tag och sov en liiten stund innan magnus klockan ringde vid 6 och jag var pigg som en lärka. så nu ligger jag och kikar vakna med the voice, ska strax hoppa upp härifrån och göra lite nytta. är ganska duktig på att slöa mig igenom massvis med timmar, bara ligga i soffan och de ids jag inte med idag ! idag ska jag vara duktig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0