arg som tusan !

alltså fan vad jag har retat upp mig på en hel massa saker dom senaste dagarna. jag blir så arg !
 
nummer 1. en tjej jag är vän med på facebook hade en liten mini jätte bauta söta chihuahua som dog pågrund av att någon jävla idiot jävel hade löst sin stora feta hund jävel. alltså, den lilla söta blev dödad när en stor okopplad hund kom och bet den lilla. hela huvudet var tydligen inne i munnen på den stora hunden och jag blir så jävla sur !
vad fan är de för fel på folk som inte kan ha koll på sina ouppfostrade hundar, hade de varit mina hundar hade jag varit så jävla galen att ägaren hade ångrat att han/hon någonsin skaffat en hund ens. hoppas hunden avlivas och att ägaren lär sig en jävla läxa.
 
nummer 2. för ett tag sen var de ju snack om nån jävla brud som var på semester i egypten som hade försvunnit. värsta pådraget på aftonbladet och hennes familj/vänner var svin oroliga såklart när hon inte kommit hem. 1 vecka senare dyker hon upp och säger "jag blev kär, jag glömde bort att höra av mig" vafan ? jag blev så jävla arg när jag läste vad hon sa att om jag hade varit där hade jag gett henne ett fet jävla höger. hur dum i skallen kan man bli ?
jävla egotrippade dumma jävla brud. gaaaaaaah !
 
ja de var väl egentligen de jag ville säga. sen är de andra små saker också. kanske beror på alla hormoner men dessa två saker hade jag blivit förbannad över även om jag inte var gravid !! nu ska jag sura. hejdå
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Ja fyfan, lila vovvsingen min :( Man skulle skjuta ägaren alltså.. Så jävla hemskt sätt o dö på, i käften på nån annan liksom.. Nä förjävligt är vad de är ♥ dumma lösa okontrollerbara hundjävel...... Så ligäten o söt som hon var..

2012-09-13 @ 12:01:14
URL: http://aampan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0