klagomål

illamåendet tar död på mig, hela min värld snurrar och de känns som att jag ska svimma. nu i andra timestern så sägs de att dom flesta börjar må bättre, och de har gått 2 dagar som mest att jag inte spyr. då har jag haft höga förhoppningar att nu kanske de försvinner. men nä, då kommer de tillbaka som en käftsmäll igen. igår spydde jag jätte mycket, idag har jag spytt en gång men mått illa hela dagen även fast jag tagit lergigan som jag fått utskrivet av fabbo doktorn. nä nu är jag less :(
 
på de hela har jag fått/är påväg att få öroninflammation. har även jätte ont i halsen. love life va ?
nä jag ska sluta klaga. illamåendet är värt i slutändan när lill*n är ute. men just nu vill jag bara bli av med de !
 
nu ska jag avfrosta min enormt isiga frys. och kul att min hårfön är hos sofie, annars går de ju jätte fort. nu lär jag ju få hålla på i flera timmar. hejdå :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0