min åsikt

"fitta,hora,luder" är ord JAG använde när jag var 13,14 och hatade någon. haha pinsamt ! men de som är ännu mer pinsamt är att folk som är över den åldern fortfarande skriver och säger såna ord åt varandra. när man kommer upp i vuxen ålder tycker jag att de är dags man tänker om och ändrar sitt ordval. de är pinsamt att se 18-19 åringar och till o med äldre skriva "skabbiga hora" åt varandra, hänga ut varandra på bloggen och vara allmänt elaka. snälla väx upp och lämna dom orden bakom er. lämna dom åt nästa generation, åt dom som kommer upp i fjortis åldern och inte vet bättre. sen kan man ogilla folk, kanske till o med hata men då tycker jag att man kan ta de öga mot öga ifall man har något att säga, istället för att skriva saker på facebook och ge pikar.
 
äsch, är väl bara att inse att vissa aldrig kommer ur fjortis stadiet. ganska komiskt. hehe
 
 


Kommentarer
Madde

Så bra skrivet! Är pinsamt hur folk beter sig, finns många i den här stan som är mellan 18-20 år som aldrig kommer växa upp :) sorgligt men sant!

2012-09-15 @ 17:45:20
URL: http://mjaaaow.blogg.se
Therese

Är de sant de jag hör, att din bebis är beräknad till den 19 Mars 2013 ?!
Isf får du på samma dag som jag fick min lilla Emil :)
Kram

2012-09-15 @ 20:06:57
Elin

Haha det är pinsamt hur omogna vissa är alltså. Kanske dags att börja visa att man är vuxen, eller iallafall förväntas vara det istället för typ 14. Men vissa har kanske stannat kvar i tiden ;)

2012-09-22 @ 08:52:12
URL: http://lilljatko.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0