min lördag

vaknade av att mamma ringde 20 i 9 och frågade om jag skulle komma och käka frulle hos dom. jag var ny vaken och ruskigt trött så jag tackade nej. när jag väl vaknat till liv och tog mig dit kollade jag i kylen och ångrade stort att jag inte for på morgonen. massa jävla gott pålägg, juice och nybakat surdegsbörd ! snodde åt mig en leverpastej macka iallafall ;b sen for vi till folkrace banan och kollade när dom körde, åt hampis och sen drog jag hem. tog en powernap på sisådär 2 timmar och sen drog jag och hälsade på grönsiskan. efter de åkte jag till mamma och spelade kort, åt varma mackor och kollade lite tv. en helt okej lördag med andra ord !
 
har dock haft lite ont i magen idag, så de har varit mindre kul. men efter en alvedon så gick de mesta över. nu mår jag bra och ligger här i sängen halvsovandes. har nyss kommit hem från mamma och tänkte alldeles snart sussa. 
såå vi hörs imorgon om inte annat. puss !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0