monday morning

igår var en hemsk dag, en av dom värsta sen jag blev gravid faktiskt. spydde direkt jag drack eller åt något, mådde illa heeeeeeela dagen och kunde knappt kliva upp ur sängen innan jag fick springa på toa. blev nästan lite orolig där ett tag för så illa har de aldrig varit. men middagen fick jag behålla även fast jag mådde som en påse skit hela kvällen.

idag är de iallafall måndag och efter 4 veckors semester har min fina börjat jobba igen. känns himla trist att inte ha han här hemma nå mer. (nog för att han ändå varit i byn mesta delen) men iallafall. de känns inge kul :( fast plikten kallar ju. värre är de för mig som inte har något jobb i sikte. känns så himla jobbigt ! får se  om de dyker upp nått. är less på vården, äldreomsorgen alltså, vill inte dit. så jag får se !
 
tänkte städa idag. är inte så mycket att städa men dammsuga och skura behövs verkligen, sen lite plock bara. max 40 min så skiner lägenheten så de ska nog gå fort. tänkte även laga nån mumsig middag och tända ljus ikväll. en mys måndag, alldeles för längesen vi gjorde nått sånt ♥ nu ska jag gå. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0