motorsågsmassakern

varför ska min lillebror alltid envisas om att kolla läskiga filmer ? jag tycker de är skit kul med skräckisar men jag klarar fan inte av motorsågsmassakern av nån jävla anledning och av alla skräckisar blir jag livrädd så egentligen klarar jag inte av någon ;) hjärtat i halsen hela tiden, bland annat därför jag ligger framför datorn nu. så att jag ska kunna fokusera på annat. usch vad jag hatar dessa filmer ! men min 9åriga lillebror sitter där som ingenting, kunde vi inte kolla någon komedi istället ? jaja nog om de ;b
 
imorse drog jag till mamma och käkade frulle, har sen varit där ett bra tag och nu är jag hemma med adrian. han ville umgås med sin storasyster so why not. händer ju inte allt för ofta :) så nu "myser" vi framför denna mysiga film. 
 
ska fortsätta läsa bloggar nu iallafall. vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0