öltält och fyllskallar !

nykter i öltältet var inget att rekomendera, fast de var inte heller sådär jätte tråkigt. var inte alls länge utan blev less ganska fort på alla fyllon så jag stack hem, skulle ändå bara dit o kika läget så jag var nöjd. kul att se folk iallafall :) 
de var ju helt smock med folk så de var lite jobbigt att trängas, hatar närgågna människor ;p sen kan jag ju tillägga att de finns folk som borde växa upp och sluta vara på fjortisstadiet och blänga på folk. sjukt störande !
 
var även lite smått orolig över min mage, att den skulle få en armbåge i sig eller att någon skulle ramla på mig.
så ja skyddade min lilla sparv och viftade med armarna, så ingen kom för nära :) så de gick bra. 
 
nu är jag hemma och tänkte sova ! ska bli ruskigt skönt. godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0