shoppat :)

igår var de tjejkväll, tog min fina kille under armen och for på stan. de var jävla mycket folk så vi gick bara på lindex och köpte trollor åt mig.sockar,scarf och en snuttefilt åt lill hjärtat. var ju 25% så de blev inte så dyrt ;b
insåg även att alla, och då menar jag alla riktigt spanade in min mage som stack ut lite ;b hehe. är väl sånt man får ta men de var lite jobbigt faktiskt, jag frågade magnus ifall de står på första sidan i aftonbladet att jag är på tjocken eller vad ;p haha. träffade även massa fina som jag inte sett eller pratat med på länge. varför blir de så ? sanko, jennifer, cissi och linn tillexempel. så jävla trist att man aldrig umgås. fina vänner ♥ de ska de bli ändring på.
har ju verkligen världens finaste vänner, tur att man till slut inser på riktigt vilka vänner man ska behålla och vilka som åker rakt i soptunnan. orkar inte med idioter i mitt liv.
 
 
 
filten och scarfen köpte jag som sagt igår, bodyn är köpt tidigare och jag tycker dom är såå söta.
 
från de ena till de 25e så har jag i vanlig ordning sovit som skit inatt. vaknade gråtandes för att min tand gjorde så jävulskt ont. min fina kille höll om mig och tröstade mig så jag till slut somnade jag. han är bäst ♥ ringde iaf tandis och sa att jag måste få komma in. så klockan 3 ska jag dit. nu vet ni de ! pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0