slö och jävlig

djuuupa andetag för att försöka få bort illamåendet. vill inte vill inte vill inte spy ! hela min värld snurrar och jag kallsvettas. vafan ! låt de gå över snarast. plz !
nä men de är de värt när lill*n väl kommer ut. känns bara som en eviiiiighet dit, och jag kommer hinna spy ut magsäcken innan dess. som en ständig bakis, jag som verkligen hatar att må illa och spy. finns de en värre känsla ? ska sluta klaga.
 
har halv dött på soffan hela dagen. ett gäng jävla trött ! men har dock inte sovit, bara glott massa tv och försökt hitta orken att städa. fixade disken in i maskin och tagit bort sängkläderna + satt på en tvättmaskin. längre än så kom jag inte. är bauta trött ! nä nu måste jag gå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0