svar ;p

Madde Om: min åsikt
Så bra skrivet! Är pinsamt hur folk beter sig, finns många i den här stan som är mellan 18-20 år som aldrig kommer växa upp :) sorgligt men sant!
 
svar ; ja verkligen. man får ju skämmas ögonen ur sig ibland. hur folk beter sig !
 
 
 
Therese ([email protected]) Om: min åsikt
Är de sant de jag hör, att din bebis är beräknad till den 19 Mars 2013 ?!
Isf får du på samma dag som jag fick min lilla Emil :)
Kram
 
 
svar ; jo de är beräknat då så vi får väl se, har ju inte varit på ultraljud ännu så de hinner ändras :) vad kul ! fränt om den skulle komma då ;b
 
 
 
 


Kommentarer
therese

Joo, det hade varit häftigt.
Men Emil skulle eg ha kommit den 2 April, men han hade väl bråttom ut :)
Hoppas allt kommer gå bra och börjar må bättre, de är inte skoj med illamående & halsbränna :(

Kram

2012-09-16 @ 19:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0