ta vara på alla dagar ..

jag har tänkt på en sak ganska länge och de är att man verkligen ska ta vara på alla dagar man har med sina nära och kära. de kan gå så fort så finns inte personen längre. en kompis pappa har nyligt dött, 2 dagar innan han dog var han pigg och glad, sen bara pang bom dog han. de känns så himla orättvist när man tänker på hur fort de kan gå. de gör ont i mitt hjärta bara av tanken att förlora mina föräldrar, jag vet inte vad jag skulle gjort utan någon av dom. jag vill inte ens tänka tanken hur vissa har de, som förlorat en eller båda föräldrarna. en vacker dag kommer de ju hända, men jag hoppas verkligen att de är mååååååååååååååååånga år dit.
 
och inte bara föräldrarna, min underbara pojke, min underbara styvmamma & min underbara styvpappa som betyder världen för mig. min underbara lillebror, min underbara moster,fastrar,farbröder, kusiner och sist men inte minst vännerna ♥ tänkte skriva morbror men insåg ganska fort att han inte finns längre med oss. de är också han jag tänker på när jag skriver de här. allt gick så fort, jag fick aldrig säga farväl. min älskade morbror ♥
 
jag älskar er allihop + alla vänner, ni vet vilka nu är. ♥♥
 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0