v12 + 1

6 september och idag väntas eftermiddags jobb. börjar i vanlig ordning klockan 12 och slutar halv 9 ikväll, hade ju mer än gärna legat och sovit istället vill jag lova men de känns ändå skönt att ha något att göra. dom senaste dagarna har jag bara tagit de lugnt, men skönt de med ! känner mig helt slut även fast jag knappt lyfter ett finger ;b
 
inatt har min älskling åkt till byn igen. uscha vad jag kommer sakna honom igen ♥
 han har varit på röntgen med sitt onda knä, så fick iallafall umgås med honom igår. min fina !
 
igår har jag gått in i vecka 12 också, de är alltså 6 veckor sen testet gjordes. sinnes vad tiden går !
jag mår någorlunda bra. besöker toan på ett mindre mysigt sätt 1-2 ggr per dag bara.
 nu ska jag äta frulle sen fixa mig lite. puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0