3 veckor !

idag blir min lilla tjej 3 veckor, kan inte fatta att för 3 veckor sen låg hon i min mage, eller ja vid den här tiden hade hon kommit ut men ni fattar ;p de känns hel skumt ! och tiden går så himla fort. snart är hon en månad. nä nu får tiden sakta av .. hur som helst så har jag varit och öppnat ett sparkonto åt damen idag, några slantar i månaden är u jätte bra, då har hon lite penki sen när hon fyller 18 och ska ta körkort och ha en bil. efter banken for vi och tog en fika med sandra, sen for vi vidare till henne och sen åkte vi hem. har precis lagat mat och ätit här och nu ska jag bara slöa framför tvn, får se om jag orkar fara och handla sen eller om vi skjuter upp de tills imorgon. vi får se, Novalie ska få sig ett bad ikväll innan läggdags iallafall. då kanske hon sover gott :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0