8 april

therese, ska försöka komma förbi i veckan. puss ♥
 
 
idag är de måndag igen, novisen sover och jag har suttit här och fördrivit tiden. hade egentligen behövt göra lite nytta här i hemmet meeen de får vänta. kan ju inte jämt städa och hålla på, skönt att bara ligga med laptopen i famnen och lyssna musik. idag är de dags för bvc igen, och de är lika spännande varje gång. vi ska iallafall dit halv 5, innan de tänkte jag kocka ihop lite tacos. mumma !! tänkte ta en promenad tidigare idag men de blev aldrig, pigan har sovit till och från sen halv 11 så de kändes lite elakt att börja tjorva på henne kläder när hon ser ut att sova så skönt. har själv passat på att vila också. de behövs för imorse var jag dödstrött när jag klev ur sängen klockan 7. men de hade ju kunnat vara värre, men trött var jag. 
 
helgen har i vanlig ordning gått alldeles för fort, har käkat middag hos mamma i lördags och sen har faktiskt mesta delen av helgen spenderats där. kollade även när luleå körde över frölunda i lördags. och nu är de snart dgas för final !! jag älskar hockey, är en riktigt hockey nörd. synd bara att hockeyn visas på kanaler man inte har hemma. så jag missar alldeles för många matcher. tacka för facebook :) nä nu ska jag slänga på ett ansikte medans hon fortfarande sover. sen kommer våran kille hem ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0