kvällspromenad :)

som sagt har jag ju börjat mitt nya liv ;) så nu ikväll har jag tagit en powerwalk med vagnen i 30 minuter. ni får ju ha överseende med att jag är sjukt otränad, så jag orkar inte hur mycket som helst. men de är ju en början iallafall. fick ångest efter min mjukglass idag, som för övrigt inte var lika god som jag hade hoppats på. så de kändes skönt att jag tog mig ut idag. var riktigt skönt att promenera med nrj i öronen. har precis kollat klart sofias änglar och gråtit massa tårar. deras son dog i leukemi och sen fick dom en flicka som har hjärtfel. vissa har verkligen inte turen på sin sida, tur att de finns så fina människor i vårat avlånga land. dom förtjänade verkligen hjälpen dom fick ! 
Novalie ligger och sover och magnus är hos pär, jag tänkte kika fuskbyggarna nu och sen sova. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0