lite uppdatering

 
idag är de måndag. snart 1 vecka sen jag skrev sist, men de har faktiskt inte hunnit hända så mycket i mitt liv på den tiden :) mamma fyllde 50 år i torsdags, så de är väl de vi har roat oss med. hängt hos dom och annars bara tagit de lugnt och myst på med våran prinsessa. underbart :) i lördags for jag och magnus iväg och käkade ute, Novalie stannade hos mommo och sov. de var faktiskt skönt att få äta i lugn och ro, men hon brukar ju oftast sova ändå. men de kändes skönt att bara vara vi 2. 
 
dom senaste 2 nätterna har prinsessan bara vaknat 2-3 gånger, peppar peppar. de vänder väl nångång men nu njuter jag. dock så är man ändå trött fast man fått sova ut. är nästan piggare när hon vaknade oftare. konstigt de där ! iallafall så sover hon nu, och jag väntar på min man så ska vi göra våfflor. nomnoom, smaskens :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0