mitt nya liv

helgen är slut och de är måndag igen, idag är de dags för bvc igen. 2 veckor sen vi varit där så de ska bli så kul att få se vad hon väger och hur lång hon har blivit. men man märker skillnad. hon är mycket tyngre och storlek 56 är alldeles snart för smått. vi ska dit först klockan 4 så jag funderar vad jag ska roa mig med tills dess. tar nog en promenad om en stund i fin vädret, har en övertrött dam här hemma som inte har ro att sova. så i vagnen borde hon slocka som alltid. har även börjat mitt nya liv idag, dansade zumba imorse 20 minuter och sen en promenad på en stund. slut på onyttigheter också, måste ju komma lite i form till sommaren. men jag får väl skylla på att jag fött barn för bara 6 veckor sen ;) nä nu ska jag klä på den suriga lilla damen sen gå !


Kommentarer
Lisa

Hur stor är din lilla flicka idag? =)

2013-04-22 @ 21:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0